Wednesday, June 30, 2021

Aku bagaikan lumpuh

 Aku rasa aku macam dah lumpuh.

Tubuh badan sihat. Gemok. Boleh berjalan, masak, makan, pakai sendiri. Tapi harini aku baru sedar aku dah tak boleh nak ikut satu arahan pun. Aku rasa lembam, bodoh, dan lumpuh. 

Balik dari appointment doktor tadi aku tiba2 rasa cemas, sakit dada dan susah hati. Bila otw ke kk dengan husb aku dia pula ungkit2 pasal petrol kereta dia. Tak cukup lah kereta nak mati lah. Aku fikir topup sebulan almost rm400 boleh pula. Spent ke office akmal tu wifi kat sana rm400 sebulan boleh pula. Ya aku tahu itu melibatkan kerja jadi ia penting. Habis aku yang dah sarat mengandung bila2 boleh bersalin ni tak penting ke?

Apppointment dengan psikiatrik dah 3 kali tangguh. Tadi doktor ada advice ya dia baik cuma setiap bebelan doktor tu aku rasa macam dah tak boleh nak masuk. Aku rasa nak pecah kepala. Sepanjang bebelan nasihat dia aku terus sakit kepala. Aku jadi cemas.

Doktor suruh aku ke pejabat agama untuk dapatkan kaunseling beserta psikiatrik di hospital Selayang.

No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa? Tanya lah..